МОВНИЙ ТАБІР " SMILE"


       


План  сітка  роботи мовної групи « Смайл»


Дата
                        Зміст роботи
31.05
Організаційні питання . Знайомство з учнями. Складання плану роботи
01.06
Участь у святі до Дня захисту дітей
04.06
Повторення рахунку до 100. Ігри та розваги  французькою
05.06.
Моя сімя.  Я хочу розповісти про себе
06.06.
Заочна подорож по Парижу
07.06
 Співаємо французькою
08.06
На сцені тетру « Червона шапочка»
11.06
Франція спортивна. Відомі спортсмени
12.06
Державна символіка Франції
13.06
Календар
14.06
У ритмі танцю. 
15.06
Підготовка до закриття табору
18.06
Сонячне коло( підготовка до виступу на святі)
19.06
 Закриття табірної зміни. Участь у святі дружби

        Керівник групи                  Г. І. Ревва




  Додаток
до листа КЗ «КОІППО
імені Василя Сухомлинського»
30.04.2015352/14-09

Методичні рекомендації щодо проведення літніх мовних таборів
 у загальноосвітніх закладах області
Володіння англійською мовою та іншими іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції.
 Мета мовного табору – підвищити рівень володіння англійською мовою серед учнів, показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосовувати пізніше і в інших галузях.
Завдання мовного табору:
·        допомогти дітям здобути необхідні мовні навички;
·        сприяти подоланню «мовного бар’єру»;
·        удосконалювати  розмовну іноземну мову дитини;
·        поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
·        підвищити мотивацію дитини для подальшого удосконалення іноземної мови.
Формат та види роботи табору будуть залежати від вікової групи та можливостей учнів, рівня знання іноземної мови. Дуже важливо підібрати для кожної вікової категорії відповідний напрямок діяльності, а для цього варто враховувати психологічні особливості дітей різного віку.
Для молодших школярів характерне бажання вчитися, щоб більше пізнати світ. Саме в цьому віці формується наполегливість, працьовитість відповідальність. Діти цього віку опановують моральні норми та правила поведінки, у них формується самостійність. Вони пізнають світ через гру, а тому в основі роботи з молодшими школярами повинна бути гра як універсальний метод пізнання, навчання, організації відпочинку. Діти молодшого шкільного віку сприймають все через яскраві образи, реквізит, оформлення, тому організатори табору мають враховувати цей аспект, підбираючи відповідні завдання для даної категорії.
Для підлітків характерна потреба пізнати, показати себе, знайти однодумців, у них проходить активний процес професійної орієнтації. В цьому віці діти особливо чутливі, вони вперше закохуються, в них починається статеве формування. Також формується такт та риси характеру, зокрема порядність, доброзичливість, милосердя, гідність, совість. У даному випадку індивідуальні або групові бесіди найбільш ефективні у роботі з цією віковою групою. У підлітків розвивається бажання до творчого підходу в опануванні тією чи іншою справою, вони навчаються критично оцінювати свої дії.
2                                   Продовження додатка
Старшокласники прагнуть реалізувати навички, які одержали вдома, в школі, а також в роботі різноманітних гуртків та об’єднань. У цьому віці формуються погляди про природу суспільства, вони висловлюють власні думки з приводу економічного та політичного життя в країні, готуються вийти у «велике життя». Для цієї вікової групи характерні такі форми дозвілля як диспути, ток-шоу, конкурси, консультації.
Одним з універсальних видів роботи у літніх мовних таборах з дітьми різних вікових категорій є метод проектів, який передбачає активний діяльнісний підхід та практику всіх комунікативних навичок. В залежності від умов, досвіду та бажання організаторів, можливі наступні результати проектної діяльності (їх можна корегувати та модифікувати).
Молодші школярі можуть презентувати:
ü проект-спостереження
ü проект-оповідання
ü листівки
ü ілюстровану історію
ü музичні уривки з коментарями
ü альбоми-розмальовки з надписами
ü книжку-розкладку
ü казку (з малюнками та тестовими поясненнями)
ü плакат/постер.
Підлітки можуть підготувати:
ü рекламний плакат
ü колаж
ü анкету та презентацію результатів опитування
ü буклет
ü слайд-фільм
ü мультимедійну презентацію
ü журнал (у тому числі й електронний)
ü колекцію (рецептів, фото)
ü збірку рекомендацій
ü макет електронної листівки.
Старшокласники готові до складних форм презентації проекту, а саме:
ü презентації (письмового сценарію та усної презентації)
ü реферату
ü серії ілюстрацій з пояснювальним текстом
ü укладеного довідника
ü змістового наповнення блогу або он-лайн журналу
ü сценарію свята
ü фоторепортажу
ü екскурсії (у межах школи та поза її межами).
3                                   Продовження додатка      

Список ресурсних центрів
щодо організації та проведення літніх мовних таборів
Міністерство освіти і науки України
Корпус миру в Україні
Контактна інформація:
Тамара Придатко, директор Проекту Освіта Корпусу Миру США в Україні
тел. (044) 391-66-26; (044) 391-66-20
факс (044) 391-66-21
моб. + 038 050-331-12-38
Тетяна Гайдук, керівник Проекту «Викладання англійської мови як іноземної» Корпус Миру США в Україні
тел. (044) 391-66-27;
моб. 050 357- 44-13
Британська Рада в Україні
Видавництво «Макміллан Ед’юкейшн»
Видавництво «Пірсон» (Велика Британія)
Директор представництва – Марина Павлівна Малигіна
тел. +38 067 441-53-21

Директор (Дінтернал) – Альона Анатоліївна Зарахович
тел. +38050 353-79-37
Видавництво «Оксфорд Юніверсіті Прес»
Anna Moris
Area Manager
Oxford University Press Ukraine
Vul. Volodymyrska, 69, office 321
Kyiv 01033, Ukraine
tel. +380 44 287 4734
fax +380 44 2542955
«Європейська волонтерська служба»
Контактна особа — Ірина Боднар
тел. 099 244-37-79
Київська недержавна організація «Альтернатива-В»
Контактна особа — Ірина Боднар
тел. 099 244-37-79
«Спілка форум»
Goethe-Institut в Україні
Видавництво «Hueber»
Schulen: Partner der Zukunft


5                                   Продовження додатка
Перелік навчально-методичних матеріалів
 для роботи у мовних таборах
Nelson, G., Winters T., Clark, R. C. (2004) Do As I Say, Pro Lingua Associates, Publishers.
McKay, P., and Guse, J. (2007) Five-Minute Activities for Young Learners, Cambridge: Cambridge University Press.
Wright, A., Betteridge, M. and Buckby, M. (2006) Games for Language Learning, Cambridge: Cambridge University Press.
Lindstromberg, S. (2004) Language Activities forTeenagers, Cambridge: Cambridge University Press.
Christison, M. A. and Bassano, S. (1995) Look, Who’s Talking!, California: Alta Book Center Publishers.
Marks, J. (2003) Puzzle Time for Starters, England: DELTA Publishing.
Flash Quizzes for English Study  http://a4esl.org/q/f/
Funbrain Ігри для дітей http://www.funbrain.com/kidscenter.html
8 лучших сайтов и приложений для тех, кто учит и преподает английский http://www.adme.ru/zhizn-nauka/8-luchshih-sajtov-i-prilozhenij-dlya-teh-kto-uchit-i-prepodaet-anglijskij-821860/
Творча майстерня вчителів англійської мови English is My Life  http://englishmylife.ucoz.ru/

Завідувач науково-методичної
лабораторії іноземних мов та

міжнародних освітніх обмінів                                                      І. Коса


https://docs.google.com/document/d/10vo4AKpMMESg6e-f36-RFCjf7qiW3cDnIE_GmyyaiEo/edit

http://woavinnitsa.blogspot.ru/2011/03/blog-post.html


https://drive.google.com/drive/recent

http://slc-mv.blogspot.com/search/label/%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%82%D0%B0%D0%B1%D1%96%D1%80%20%D1%83%20%D0%B4%D1%96%D1%97

1 коментар:

  1. Хочу порекомендовать отличные курсы для всей семьи от EnglishPapa. Занятия увлекательны и познавательны, подача материала всегда доступна и все понятно. Каждое занятие было информативным и полезным. Полученные знания очень пригодятся мне на практике. Индивидуальный подход к занятиям максимально подстраивался под мой график.https://englishpapa.ru/

    ВідповістиВидалити